So much to do, so little time...

Ja, nu var det ett tag sen ni fick en inblick i Emelies liv, och det mina vänner beror på att knappt jag har fått det..
Emelie har nämligen haft väldigt mycket att göra sista tiden, och har varit väldigt stressad. Huvvaligen!

Det har varit den väldigt roliga (inte) socialpedagogik kursen, som har tillbringat Emelie stress och press.

Emelie är ju också utbildningsbevakare, och fick i uppgift att sammanställa vad hela våran klass (ca 90 personer) tycker om programmet och universitetet, och sedan framföra detta i ett möte med läskiga Helena Klöfver, och sen sammanställa vad hon sa för att skicka ut till hela klassen! PUH!

Medlem och aktiv i sektionen kan Emelie också lägga till sin lista, vilket innebär många långa och ibland tråkiga möten.

SKÖN- det är kören som Emelie är med i, som sjunger varje torsdag, och har även andra möten. Plus, att Emelie nu ska vara konfrencier på julshowen, och det betyder lite fler extra möten..

Och, mitt i allt detta, slängde även Emelie in två Göteborgare som kom på besök, som innebar lite extra städning och fejning av lägenheten innan dem kom..

Ja, nu kanske ni förstår varför jag inte kunnat uppdatera, eftersom Emelie har gjort allt det här istället för att träffa mig... En liiiten önskan om omprioritering av Emelies liv tycker jag borde vara på sin plats. Mer tid till Hanna, kaffe och laxmacka. lek, dans och snack!

(fast just nu har Emelie dispens för att vara osocial, pga av love, det hör ju liksom till)



Men, Emelie.. jag väntar vid hörnet på smeedjegatan.


Kommentarer
Postat av: Emelie

Du, så fort jag får internet hemma..eller tidigare..WHO KNOWS??????

Då jävlarbannamej!

2008-11-11 @ 16:01:47
URL: http://emelieomhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0