Emelie och jag en tisdagmorgon

Emelie säger:

precis den jag väntade på..som alltid!

Hanna säger:

men god morgon raring!

Hanna säger:


Emelie säger:

goodmooorning!

Hanna säger:

hur går det?

Emelie säger:

har inte börjat än....

Hanna säger:

nehe... sicken slarver du är!

Emelie säger:

vet du!

Hanna säger:

nope..

Emelie säger:

jag har svin ont i min vänstra näsborre

Hanna säger:

va? varför...

Emelie säger:

vet inte..jag vaknade och kunda bara andas genom den högra..

Emelie säger:

den andra var ful med grönt snor...uuuuuuu

Hanna säger:

nää, men herrejisses va konstigt... USCH!! äckelpäckel där

Hanna säger:

du vet att han fortfarande ser dig..

Emelie säger:

vem?

Hanna säger:

och han gillar inte snor.. gud alltså

Emelie säger:

det är väl han som har gett mig snoret?

Hanna säger:

nää du Emelie, det är ju faktiskt du själv, eller din mammma

Emelie säger:

min mamma har inte gett mig något snor..I'm pretty sure

Emelie säger:

för min mamma är en snällis

Hanna säger:

meh...

Hanna säger:

då är det du då

Emelie säger:

"varsego emelie, ett paket snor!"

Emelie säger:

va gör du då????

Emelie säger:

hanna!!

Emelie säger:

du vet väl att han ser dig med..

Emelie säger:

när du sitter där och är inne på fejjan istället för att skriva tenta?

Hanna säger:

ja.. usch, jag är okristlig och sitter i pyjamas och pillar mig i naveln

Emelie säger:

men jag vill inte höra sånt..jag blir äcklad

Emelie säger:

fan

Hanna säger:

HA HA HA HA!

Hanna säger:

just därför säger jag sånt förstår du väl

Emelie säger:

här sitter man med sitt morgonkaffe..och så kommer du och kastar något sådant rätt i ansiktet på mig.

Hanna säger:

åh.. morgonkaffe.. lite navelpill i kaffet?

Emelie säger:

...du

Emelie säger:

lägg av

Emelie säger:

släpp det

Hanna säger:

nä.. nu vart det lite äckligt du..

Hanna säger:

men kaffe skulle sitta fint!

Emelie säger:

nu måste jag fanimej börja skriva

Emelie säger:

men du innan vi säger ajö

Hanna säger:

mee tooo, I'm a clone baby!

Hanna säger:

what babe?

Emelie säger:

His your clone baby toooo!

Emelie säger:

ne, men jag har beställt MGMT, noah and the whale och tallest man on earth..

Hanna säger:

errr

Emelie säger:

OOO yeaah

Hanna säger:

faaan va gött!

Emelie säger:

så till helgen blire dansa av

Hanna säger:

måste fixa skivan där, nån gång innan jul iaf..

Emelie säger:

just det ja!

Hanna säger:

meh.. jag ska inte va här i helgen =(

Emelie säger:

sak du iväg igen?

Hanna säger:

mmm, te stockholm, träffa Linn och sen så fyller min bror 40

Emelie säger:

herregud

Hanna säger:

hårdrocksfest på slottet... uh!

Emelie säger:

vad gammal du måste vara som har så gamla syskon..

Emelie säger:

gammeltacka

Hanna säger:

ja, egentligen är jag ju 30..

Emelie säger:

I kneeew it

Hanna säger:

näää, KAFFE!!!!

Hanna säger:

men vi hörs lilla gulletussan min

Emelie säger:

vem tar med konversationen i in blogg?

Hanna säger:

du.. jag har fått min övervakad, blä!

Hanna säger:

är stängd i en dag

Emelie säger:

va?

Emelie säger:

why?

Hanna säger:

vet ej, de trodde det kunde va en spamgrej

Emelie säger:

skaffa dig blogg.se istället!

Emelie säger:

det är aldrig några probs

Hanna säger:

har du det?

Emelie säger:

gå in på publishme.se

Emelie säger:

yes, I have that

Hanna säger:

I do it, do it after coffe

Emelie säger:

okee

Emelie säger:

okee

Emelie säger:

and you take this conversation?

Hanna säger:

yes I do it!

Emelie säger:

do iit!!

Emelie säger:

aa aa rrhg

Emelie säger:

puss min tuss

Hanna säger:

puss å sånt raring!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0