Emelie= tjuv??

Jag har fått en misstanke om att Emelie egentligen inte är en 22- årig student som följer lagen till punkt och pricka..

Det är nämligen så att hon har delat med sig av "hennes" föreläsningsanteckningar till mig.. MEN.. när jag sitter där och läser, och kommer till föreläsningen som Röda Korset höll i, ser jag att hon har väldigt många anteckningar och fina slutsatser, och det kanske inte låter så konstigt eftersom Emelie ju har sina ljusa dagar.. Men, faktum är att jag vet att Emelie knappt antecknade något från den föreläsningen, eftersom hon hade fullt upp med att störa mig genom att skriva och rita konstiga saker på en servett. Hon tyckte även att just det tillfället  var väldigt väl lämpat för att stötta mig i mitt dåvarande problem.. Så min fråga är: Hur har hon fått de där anteckningarna? OCH.. Vem har hon stulit dem ifrån?
Om det är någon där ute som känner att de har blivit bestulna på sina föreläsningsanteckningar av en lång brunett med Göteborgsdialekt och rävar bakom örat, så hör av er till mig... Jag vet vart hennes brevlåda bor.. MOAHAHAHA.

Allvarligt Emelie.. nu får du faktiskt skärpa dig!




Förresten så ordnande det sig med Emelies tentautskrift, om det var med eller utan Payex har jag dock ingen information om..


Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0