Finbesök

Igår fick jag reda på en sak om Emelie som hon tydligen "glömt" att berätta för mig... Det är nämligen såhär, att Emelie är nära vän med Joey i Vänner, och han brukar komma och hälsa på henne flr att titta på Vänner avsnitt hela kvällen! Han brukar, enligt Emelie, ta sitt privata jetplan hit till Norrköping... Jag känner mig faktiskt lite besviken över att hon inte informerat mig om den vänskap de har.. Jag menar, om jag va kompis med någon från Skilda Världar skulle jag sannerligen ha berättat det för henne.. Men, Men så kan det vara, one-way-friendship.
Förresten fick jag inte ens en inbjudan till henne och Joeys tv-kväll, så istället tänkte jag umgås med min vän Roland, som gillar att åka till Tallin.

Fast den egentliga anledningen till att jag blir lite sur på Emelie-Joey- vänskapen är väl att jag är lite sotis på Joey... Men hur kan man tävla mot en megakändiskompis? Hanna vs. Joey... it's on, for real!



För övrigt kan man ju fråga sig när Emelie får de där skivorna hon beställt, har varit tyst som i graven angående dem... Det finns ju faktiskt viktiga saker som måste göras och inte kan göras utan dem, Razzmatazz forever skivan! Klubben i min och Emelies drömmar...


God natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0