Simultankapacitet... skulle inte tro det!

Emelie har faktiskt ingen bra simultankapacitet, även fast hon själv gärna vill tro det. Hon kan inte flamsa, stötta och va smart på samma gång, hon har snott anteckningarna av nån annan! Jag lovar!
Dessutom kan hon inte prata i telefon och packa en matkasse samtidigt! Ringde till Emelie när hon var och handla mat, och då fick jag mitt ett litet byrskt avbrytande att hon minsann inte kunde prata just då...
Vem kan INTE packa en matkasse och prata i telefon samtidigt undrar jag? Det kan minsann jag!



Nej Emelie... färgburken var inte öppen, men lite dåligt stängd, annars får man ju inte upp den vid näste målartillfälle.



Nu är det även bestämt att Emelie ska ha en fest med Göteborgs tema... OJ vad förvånad jag blev! Undrar hur hon tänker egentligen.. Mmm, väldigt intressant ska det iallafall bli, säkerligen kul också!



Förresten så kom jag på Emelie med att leka Pappi Raul idag utanför toaletterna i Täppan... att man alltid ska få skämmas för henne! Nä.. egentligen är det därför jag tycker så mycket om henne, inte så brydd liksom.

Undrar vilket årtionde vi ska kunna uppdatera våra liv lite mer ingående, och inte ha en tidspress på 1.5 timme som sist... We do it, do iitt sooon!

Tack å hej nu drar jag till nästa tjej!


Kommentarer
Postat av: Emelie

hanna! jag tycker det är oartigt mot kassörskan att prata i telefon samtidigt som man ska betala..det är hela saken! jag hade kunnat tala i telefon, packa kassar, cykla och flamsa samtidigt om jag bara hade velat!.. men jag har hyffs, HYFFS!

2008-10-13 @ 16:40:42
URL: http://emelieomhanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0